bästa kvällen!

Hej alla fina!

Igår var det tänkt att jag skulle med emelie hjalle Sandra Ingman och Karin ut men jag och emelie började bråka i sista sekund, om världens onödigaste sak. (syskonkärlek), så jag stannade hemma och kollade säsongsavslutet av vampire diaries istället. helt sjukt. låg och grät hur länge som helst!

idag gick jag hem till oliwia en sväng och satt och snacka och sola. sen drog jag mamma och pappa till pizzerian och käkade god mat på uteserveringen sen fortsatte vi till båtmacken där det var liveband. supertrevligt! sen tog vi taxi till pubbanken där det också var liveband. riktigt bra drag! vi träffade på helen och sen kom tove också. Vi dansa loss och hade hur kul som helst. När vi skulle gå så hittade vi två fotografer som fick fota oss allihopa. sjukt mycket skratt blev det kan jag säga!

Denna kväll har varit den roligaste på sjukt jävla länge. Man kan ha kul nyktert. det har jag VERKLIGEN lärt mig under dessa 6 veckor. är så över hypad och glad just nu! önskar att den här kvällen aldrig tog slut!












Kategori: