Från landet till mp

Hej alla fina läsare! 
Har varit på landet, åkte i onsdags och kom hem igår. Finns som sagt inte tillräckligt bra mottagning för att blogga där uppe. Men nu är jag tillbaka. 

I onsdags åkte vi vid halv 4 tiden och kom fram vid halv 10. Vi stannade till vid byn först och kollade på majbrasan. Sen åkte vi till stugan och packade in allt osv sen blev det verandamys med mamma o pappa med musik och massa snack. 
Resten av dagarna bestod av minishopping i Falun, hälsa på kusin Hampus, kolla in Björns nya hus han ska flytta till, mata hästar, fiska, spela Kubb, grilla, spela fotboll, kolla massa pll avsnitt, lyssna på bra musik.

Dagarna gick som vanligt alldeles för fort och jag hade gärna stannat lite till. 









Igår kom vi hem vid runt 18 tiden. Otroligt skönt att hoppa in i duschen måste jag säga!
Sen blev det pg med emelie Sandra och Hjalle. Sen drog vi till matadoren och avslutade på mp.. Haha! Jag hade gärna skippat det sista där -.- 
Och Fyfan, när man är nykter på mp så får man sig verkligen en väckarklocka. Usch va vidriga folk är alltså. För det första ser man förjävlig ut när man är för full, sen tror man att man kan dansa som Queen b. Nej. Fy. Får ångest när jag tänker på hur mycket jag själv har skämt ut mig där.. 

Kom hem, käkade och gick o la oss. Somnade vid halv 5. Men ändå är jag pigg och glad idag :) det lönar sig att inte dricka alkohol. 

ne Nu måste jag duscha. PUSS!
Kategori: