Måndag - check!

Imorgon kommer jag fatta mitt största beslut på otroligt länge. Jag kommer nämligen byta från iPhone till samsung. 

Jag älskar min iPhone. Men jag kan få den senaste samsung för bara 50kr mer i månaden. Eftersom jag har betalat klart min iPhone så kan jag bara förlänga mitt abonnemang och plocka ut en ny telefon. Jag har nu 5 megapixel och på samsung är det 16 megapixel. 2 gb har jag på min nu och 6 gb är det på samsungen. 

Jag blir så otroligt bekväm och har svårt för förändringar men nu känner jag att det är dags att kasta loss mina vingar och testa någonting nytt. 

Lite småshopping med syster fick det bli idag också och mat på Kina restaurangen efteråt. Gick hem ifrån jakan och plockade en varsin blombukett till mamma påvägen. Hon blev så glad så :) 

Men nu måste jag sussa. Natti! ❤
Kategori: