måndag

Så kul att det fortfarande är trogna läsare som tar sin tid och klickar in här! :) 
 
Måndagen är avklarad. Känns underbart! Imorse innan jobbet kokade jag ägg som jag hade med mig. Tänkte börja med det nu igen, till frukost och mellis. Dom blev sådär perfekt löskokta. Mums!
 
Jo men nyttigare kände jag mig ju, tills jag kom hem, blev uttråkad och bestämde mig för att baka en kladdkaka. Smeten blev ju så farligt god så självklart var man tvungen att smaka "1" sked. 
 
Annars så leker livet förtillfället. Jag älskar mitt jobb, mina kollegor, mina vänner, min familj och förundransvärt min nya telefon. Det trodde jag inte men jag har blivit smått förälskad. 
Har tagit så många bilder och kameran chockar mig lika mycket efter varje gång. 
 
Ang helgen så hade vi en familjekväll hos faster bubba i lördags med massa mys och eurovision. Jag personligen tyckte att Sverige skulle vinna. Men mina andra favoriter var Malta och Armenien. Tyckte även om Norge, Danmark, uk och Holland. Många bra låtar var med i år faktiskt! 
 
Bjuder på lite bilder sen ska jag lägga in kladdkakan i kylen. PUSS!
 
Kategori: