a fresh start!

Hej alla fina! Åh vad jag känner för att skriva skriva skriva. Jag ligger i badet då jag har varit ute i stort sätt hela dagen och var en aning frusen. Så ett bad innan en god middag tyckte jag passade perfekt.
 
Så skönt att måndag är avklarad. Nu kommer resten flyta på innan den underbara helgen fångar oss igen.
 
I fredags så träffade jag älskling jennie, åkte och handlade lite smått och gott. Mötte upp min älskade syster och käkade på restaurang. Efter det åkte vi hem och spelade sällskapsspel. Karin och Jimmy kom förbi. Sen drog vi ner till banken där vi träffade lite folk. Blandannat micke och Markus som följde med hem till oss en stund efteråt. Vid halv 4 tiden var vi så trötta så vi höll på att dö.
 
På lördagen åkte jag och jennie och lunchade på tastys. Kollade runt i massa butiker och avslutade kvällen med lite filmmarathon innan läggdags.
 
Vakna upp pigga o fräscha dagen efter. Jennie drog hem rätt tidigt och jag tog ett bad. Kollade tv. Städade lägenheten och lagade en megagod middag. Efter det gick jag hem till tessi för lite filmmys för att avsluta en otroligt lyckad helg. 
 
Förutom det så har jag avslutat ett kapitel i mitt liv och ska numera fokusera på mig själv, vänner, familj och jobb. Detta kommer bli grymt.  Har även sjukt mycket roligt inplanerat framför mig så livet känns helt okej just nu :) PUSS!
 
Kategori: