guess who?

Hej! 
Jag lever. Surprise! 
När jag klickade in och såg att det fortf är fina människor som klickar in här så kände jag lite att det är min skyldighet att ge er lite update.
 
Livet rusar på. Bokstavligt talat. Det är snart sommar liksom. Hur sjukt är inte det? Det var ju nyss vinter.. jaja, jag klagar inte!
Längtar tills nästa månad. Maj är nästan den bästa månaden om man tänker efter. Man har alla dessa förväntningar framför sig. Den riktiga värmen börjar komma. Uteserveringar öppnar. Riktigt härlig månad. 
 
Jobbet flyter på som vanligt. Kommer förhoppningsvis få förlängt en termin till.
 
Så småningom ska jag väl utbilda mig är tanken men just nu har jag inte bråttom känner jag. Ska spara lite pengar till körkort osv först sen får vi se när det blir dags att hoppa tillbaka till skolbänken. Ingenting som lockar just nu måste jag säga. 
 
Annars då. Ja. Jag har varit rökfri i ca 2 månader. Nykter i 6 veckor. Och så började jag med lchf för 2 veckor sedan. En fet eloge till mig själv! 
 
Nu ska jag fortsätta kolla gamla Vampire Diaries avsnitt. Vi hörs! Lovar att det inte kommer ta lika lång tid som sist. Vem vet. Kanske dyker upp ett till inlägg redan ikväll? PUSS!
Kategori: