Helgen

Hej alla!
med dunder och brak har vi redan hoppat till söndag. helgen går liiite för fort i min mening.

Men den har varit bra. Den började med lite shopping och käk i Outlet med syster. och på lördagen så överraskade vi mamma med en tjejkryssning eftersom boysen drog en 4 dagars till Malta. Mamma blev jätteglad och vid 4 tiden bar det iväg mot båten. Birka Cruises som enligt mig var otroligt fin. mycket flottare än de andra båtarna jag har åkt. vi åt gott, lyssnade på musik, pratade, spelade på maskiner, träffade roligt folk, satt och sola ute på däck osv.
En riktigt mysig kryssning bara vi 3. det bestämde vi att ha som tradition. dock på sommaren, när det är riktigt varmt.

nu är vi hemma, allihopa, även pappa och edvin kom hem. så ikväll blir det förmodligen lite familjemys med någon film eller liknande.

Jag älskar min familj!

(bilder kommer lite senare, så vi hörs då! PUSS!)
Kategori: