Livet, livet.

hello!
jobbdagen gick bra. När måndag och tisdag är avklarade så flyter resten utav veckan på rätt bra enligt mig. helgen närmar sig med underbara steg.

Efter jobbet blev det kista, lite småshopping och middag. käkade giros med sallad och extra sås. perfekt lchf middag! ❤ hur gott som helst. köpte även med mig lite mat hem. Blandannat kvarg, hallon, grädde, ramlösa och påfyllning utav mandelmjöl och fiber husk så jag kan laga lite flera lchf pannkakor blandannat.

direkt när jag blev avsläppt hemma så var det dags för hemmaträning. har kört ca 4 ggr i veckan nu ett litet tag. Och flera pass ska det bli. svetten bara rinner och jag älskar det. brukar köra 25 minuters cardio pass på Youtube och avsluta med egna övningar. Efter det är man helt färdig kan jag lova.

nu ligger jag i badet med gott samvete och är glad och tacksam att jag och alla som jag älskar är friska och mår bra. Man ska vara tacksam och inte ta saker förgivet, vilket är rätt lätt hänt ibland.

Big love!
Kategori: