Måndag - check!

Hej å hå!
 
Måndagen är snart förbi och veckan har startat i ruskig fart. Hade en glad känsla när jag gick ifrån jobbet idag. All energi och alla skratt dessa ungar bidrar med alltså.
 
 
Efter jobbet tog jag bussen till min söta mormor. Vi satt och pratade ett tag innan emelie och hjalle dök upp. Det blev kortspel och fika (dock inget för min del). Jag kan även tillägga att jag vann på Chicago! Vann även på bowling i helgen. Det går bra för mig i spel nu förtiden. Kanske för att det står still på kärleksfronten? Haha. Dock är jag glad för det. Skönt att vara singel enligt mig. Iallafall just nu!
 
 
Sommarlängtan blir allt större och flera planer smids. Jag är mer laddad än någonsin. 4 veckors semester har jag ansökt om och jag ska ta vara på varenda jävla dag!
 
 
PUSS!
 
Oj vad jag älskar kvinnan och årstiden på denna bild! ❤🌞
 
 
 
Kategori: