torsdag

(Utsikt ifrån mackan. Kallhäll ❤) bilden skulle egentligen vara längst ner men den hamnade här. Höhö.
 
 
Godmorgon!
Ligger i sängen. Ska kliva upp om några minuter. Detta måste vara mitt första morgoninlägg sedan skoltiden. Brukar i vanliga fall snooza lite tills jag måste gå upp men idag vaknade jag innan kl ringde för jag var så brutalt kissnödig. Sen kände jag att det var onödigt att somna om för då skulle det bara bli ännu jobbigare att kliva upp sen. 
 
Igår mötte jag upp tessi i jakan efter jobbet. Jag lämnade tillbaka en tröja sen kollade vi runt lite och handlade mat. Efter det drog vi hem till markus, sen kom micke också. Vi lagade god ryggbiff med fetaost sallad. Efter det låg vi i soffan och pratade gamla minnen och kollade gamla bilder tills klockan drog iväg och det var dags att gå hem. 
 
Imorgon är det torsdag och jag hoppas på lika fint väder idag som igår. You just gotta love it! Ha en fin dag! PUSS!
 
 
Kategori: