Dan före dan före doppardan!

Hej alla fina!

Jobbdagen gick bra. Kul att träffa barnen och kollegorna igen efter en långhelg. Bara 13 barn av 80 som var på fritids. Och imorgon är det endast 7 st anmälda. Det är så otroligt skönt för man får så mycket kvalitetstid. Att verkligen kunna umgås med dom och göra saker. Idag har vi julpysslat massa, kollat flera julkalendern avsnitt, varit ute, spelat bilspel på Playstation och så blev det korvgrillning och lussebulle för dom till mellis. Klart dom ska ha lite extra lyx på lovet!

Direkt efter jobbet åkte jag och gymmade. Sprang på bandet och körde styrka som vanligt. Pappa var redan där när jag kom så vi tog sällskap hem. Skönt med skjuts hem.
Väl hemma så har jag lagat god mat och slagit in lite julklappar. Samt lagt in en ny färgbomb, så nu riktigt lyser håret igen. I like!

Äntligen har jag hämtat ut mitt paket från lchfklubben, eller cleaneating som det numera heter. Deras müsli som är gudomligt god samt massvis med kryddor. Tacokrydda och grillkrydda. Köpte 3 utav varje så det finns på lager. Underbart att äntligen ha lite krydda i maten igen! 

Detta bjöds det på idag. Fläskfilé med smörstekta champinjoner och paprika. Kryddade med lchfgrillkrydda. Självklart en stor klick bea också.

Imorgon är det jag som öppnar så jag lär få sluta extra tidigt. Så skönt! Tänkt att det bara är 2 dagar kvar nu. Helt galet.

Hörs mer imorgon (om jag hinner blogga med tanke på alla tusen saker som ska fixas). PUSS!
Kategori: