Efter en kort paus blir det megaupdate

Hej alla fina! 

Tack för tålamodet när mitt bloggande inte är på topp. Ni är bra ni! Jag har knappt tålamod själv med mitt bloggande. Det suger verkligen ibland. Flera gånger klickar jag in på bloggen och det rent av kliar i fingrarna. Det finns oftast så mycket jag vill skriva. Men tiden och orken räcker inte alltid till.

Veckan har iallafall bestått utav träning. Både tisdag och torsdag. Jag älskar verkligen att träna. Det har blivit en del utav mig själv. När man får upp pulsen och slår sina egna rekord i både ork och styrka. Det är en grym känsla gott folk. Ibland vill jag bara ge mig själv en fet klapp på axeln för det jag har åstadkommit. Jag är stolt över mig själv ibland, om jag får säga det själv. Såhär såg det inte alls ut för 8 månader sedan. Mitt beslut att göra en skillnad var det bästa beslutet jag någonsin har gjort!

If your Dreams dont scare you, they aint big enought.

Veckan har även bestått utav lite häng i jakan. Gått runt i butiker och kollat runt. Köpt ny färgbomb blandannat osv. 

Igår efter jobbet åkte jag direkt till systemet och handlade lite förtäring och efter det åkte jag hem och fixade mig. Jag var nämligen hembjuden på middag utav älskade Madde som jag jobbade med på snappis förut. Så jag fixade iordning mig sen fick jag skjuts av bästa micke. 
Det var superkul att träffas igen. Och speciellt och trion blev återförenad. Jag madde och Veronica. Det var vi som jobbade tillsammans på villekulla. Då varje dar var en fröjd. Många goda skratt har man haft med dom damerna!

Hade på mig ett utav alla mina nya plagg. I like it! Örhängena på bilden är även ett utav mina favoritpar. 

Synd att jag är så dålig på att visa allt jag shoppar osv. Får tänka på om det är något att lägga lite fokus på kanske. 

Nu är jag hos mamma och pappa. Har tagit ett långt bad. Umgåtts och ätit god brunch bestående utav ägg, bacon och grönsaker. Yum!


Snart ska jag börja fixa mig lite sen ska jag och pappa åka och hämta upp emelie. Det är nämligen dags för månadens storhandling utav mat.

Hörs senare. PUSS!
Kategori: