En supermåndag!

Wow vilken dag. 

Heldag i stan med mamma. Vi kollade nks julskyltning som tog oss tillbaka 100 år i tiden och fram till 2015. Sjukt bra gjort. Och hur mysigt som helst! Vi såg även tomten inne på nk med en och annan unge som vågade sig upp i knät. Man blev lite sugen själv måste jag säga, haha!

Sen fortsatte vi och kollade runt i lite butiker osv, stannade och käka på max gjorde vi också. Efter många timmar åkte vi hem. Emelie hade förberett med tända ljus osv tills vi kom hem. Sen bjöd jag mamma på mitt goda lchffika som jag bakade igår. Efter ett tag sa vi Hejdå till älskade mammsen sen kollade vi på The Holiday. Utav tvekan en av dom absolut bästa jul kärleksfilmerna någonsin!! Jag trivs sjukt bra med att vara singel. Men efter att ha sett den vill man ju ha en pojkvän snabbare än någonsin. Helst en Jude Law också dårå. 


Nu är det egentligen way past my bedtime men eftersom jag bara jobbar 2 dagar innan min julledighet så tänker jag att det inte gör så mycket om jag är lite trött imorgon! 


1915 var detta skyltfönster ifrån. En av de kallaste vintrarna någonsin var det då. Hela 35 minusgrader. Hemskt!

Det glada 80talet. Här hade man trivts!


Det har varit en sjukt bra måndag. Nu kan jag somna gott. PUSS!
Kategori: