Fredag. den bästa dagen på hela veckan!

Hej alla fina människor!

Här ligger jag i soffan och myser i mörkret. Lyssnar på en otroligt fin låt som jag precis shazaamade från det senaste Vampire Diaries avsnittet som jag precis såg. Vilken sjukt jävla bra serie det är alltså. Galet. 

Sen jag kom hem har jag lagat God middag, bakat lchf pepparkaksdeg som ska ligga och vila i kylen tills imorgon när det stora luciabaket är hos mamma och pappa. Sen har jag umgåtts lite lite med världens bästa sambo innan hon drog vidare. Efter det har jag fixat fram lite gotti och kollat Vampire Diaries. Riktig myskväll. Behövs det med ibland. 

Hela den här veckan har det varit någonting så det är skönt med en kväll när man inte gör ett skit förutom att slappa.

I måndags. Då fyllde den finaste kvinnan i hela världen år. Kvinnan som stått ut, funnits där och älskat sedan dagen jag öppnade mina ögon. Min förebild och hjälte. Hon som aldrig svikit. Hon som visat mig rätt och fel under alla dessa år. Som gjort mig förbannad många gånger men även så glad så jag nästan har spruckit. Hon som har fyllt mig med så mycket kärlek att det vissa gånger har svämmat över. Oj vad jag avundas denna kvinna. Denna starka kvinna. Som tagit sig igenom flera motgångar i livet än någon annan jag känner till. Tänk om hon skulle kunna se sig själv från mina ögon. Inte förns då skulle hon förstå. Kärleken till denna kvinna är helt sjuk. Och jag älskar henne med varje del utav mitt hjärta. Nu och föralltid. ❤

Min mamma. ❤

Resten utav veckan har bestått utav julbord med jobbet, föräldramöte, föräldrafika, luciatåg m.m. En fullspäckad vecka. Både rolig och jobbig. Jag måste säga att det är rätt skönt att den är över. Nu är det bara helgen kvar att njuta utav. 

Ska fortsätta mysa lite framför tvn sen får vi se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Haha! Vi hörs senare eller imorgon. PUSS!

Kategori: