Godmorgon första dagen på julveckan

Godmorgon alla fina!

Vaknade redan vid runt 7 tiden. Haha. Arbetsskadad. Men har legat och dragit mig i sängen en bra stund. Hamnade in på Kissies blogg. Brukar inte läsa den men jag läste den förut. Kollade runt på hennes youtubeklipp och i ett utav dom så fick man se hennes reaktioner när hon såg gamla videoklipp på sig själv. Sjukt roligt! Hon om någon har ju förändrats något brutalt. Vilken skillnad! Galet mycket snyggare och sjukt mycket bättre personlighet i dagsläget. Big up!


Annars har jag klickat runt på Facebook och instagram. Där jag möttes av blandannat denna snygging:
Yum! En godmorgonpuss av honom skulle inte sitta helt fel.

Nu ska jag börja gå upp. Äta frukost, slänga i en maskin tvätt. Sätta på lite musik och fixa iordning mig. Mamma är nämligen julledig så vi ska ses. Vi tänkte åka till stan och kolla på NKs julskyltning blandannat. Mamma och pappa brukade alltid åka med oss till stan och kolla på den när vi var små :)

Vi hörs lite senare! PUSS!
Kategori: