Måndag - check!

Måndagen är äntligen över! Nu närmar vi oss julledighet med fantastiska steg. Steg mot kärlek, lycka, familj, party och massa mys. Längtar! 

När jag kom innanför dörren möttes jag utav det sötaste julkortet ever!
Fina älskade Belliz. Lilltjejen har blivit så stor!

Tänk när du var såhär liten. ❤

Matlagning och serietittande med älskade syster har denna kväll bestått utav. Har även kokat ägg tills imorgonbitti. Nu ligger jag och pillar på telefonen som jag alltid gör innan läggdags. 

Vi hörs mer imorgon! PUSS! 

PS. Min sambo är en rätt kul typ. DS.
Kategori:
1 carro:

skriven

Men gud så fin bild på er! Så liten skruttis va då 😀 kul att du vart glad över julkortet. Tyckte även att lillebror Skulle få va med på litet hörn 😙

3 Anonym:

skriven

Vad hände med den killen du var tsm med?

2 carro

skriven

Men gud så fin bild på er! Så liten skruttis va då 😀 kul att du vart glad över julkortet. Tyckte även att lillebror Skulle få va med på litet hörn 😙