Min Julafton.

Dagen startade hur mysigt som helst hemma hos mig och Emelie. Jag var uppe innan henne och gjorde gröt samt plockade fram frukosten. Sen satt vi och åt framför julprogram på tvn. Öppnade julkalendrar samt ett varsitt paket till varandra. Emelie fick ett par mysbyxor och jag fick en selfiestick (som min käre sambo inte visste att jag redan hade) haha! Sen fixade vi iordning oss med hög julmusik på. Slog in dom sista julklapparna innan pappa kom och hämtade oss. 

Varje år har vi alltid firat med resten utav släkten men detta år var det bara familjen och lilla mormor förstås. Hur mysigt som helst var det! Julmaten smakade ljuvligt och man blev som vanligt proppmätt. Efter det kollade vi på Kalle och inte långt efter det kom den sötaste och rundaste tomte jag någonsin sett. Gud vad jag skratta! Det var då alltså min älskade sambo som fick agera tomte i år. 

Julklappar delades ut från höger till vänster. Nu när man har blivit vuxen och kan köpa det mesta man behöver själv så förväntar man sig inte mycket. Och blir extra glad när man väl får någonting. Man uppskattar det mer. Jag fick massa fint. En rosa elvisp, en stor fin kudde att ha på sängen samt en filt, smycken, trisslott, en fin kopp som det står "Queen of fucking everything" utav min älskade bror haha, lite köksgrejer, necessär med massa saker i, receptbok osv. Så nöjd! Det är nästan roligare att ge än att få och alla blev så nöjda med sina klappar. Sen blev det bara massa umgänge, fika och så avslutade vi kvällen med att kolla på Tomten är far till alla barnen. Standard! En riktigt lyckad julafton var det och jag kunde inte bli nöjdare. Lyckligt lottad är man.

Morgonpaket med sambo

Fina syster och sambo 
Fina Lulle 
Min fina bror
Världens sötaste lilla mormor
Här var man bra laddad på att hugga in
Fina granen och massvis med paket som låg under
Världens grymmaste tomte 
Det blev en säck full av julklappar att ta med sig hem. Supernöjd med allt!

Jag Emelie och mamma fick även en kryssning utav världens bästa pappa i julklapp. Så idag sticker vi till sjöss :D Astaggad! 

Måste börja fixa mig och packa väskan. Iiiiiihhh! Blir megaupdate med bilder imorgon. Håll ut tills dess. PUSS!
Kategori: