Tack älskade helg, ännu en gång.

Oj vilken lyckad dag!

Träningen imorse gick superbra. När jag kom hem fixade jag och min älskade sambo en riktig adventsbrunch med gröt och ägg framför julkalendern. Vi tände även 3e ljuset. Riktigt mysig start på dagen!

Vid 3 tiden åkte vi iväg till min älskade faster. Blev massa bus med älskade kusinbarnen och gott fika. Jag hade med mig mitt egna. Satan vad god saffranskakan blev alltså. Helt galet! Tur att jag har lite mer att frysa in tills 4e advent samt julafton. Inte lång tid kvar nu. Galet vad tiden går fort.

Sen vi kom hem har vi haft världens myskväll med solsidan samt 2 Heroes avsnitt. Vi har masserat varandra med min massagemaskin. Vi har även skrattat. Oj vad vi har skrattat. Som jag trivs att bo med denna människa.

Väldigt nöjd med denna helg. Snart är det även långledigt. Längtar!

Hörs imorgon! PUSS!

Kategori: