Torsdag - check!

Hej alla fina!

Fyfan va underbart det är att lägga sig under täcket idag. Jobbdagen gick bra trots personalbrist. Barnen simmade på morgonen, sen var det julbord till lunch. Och snacka om att det fanns allt. Barnen fick tillochmed julmust. Lyx! 

Efter jobbet stannade jag till och köpte grädde och ägg. Gick även förbi en liten presentbutik som ligger i centrum och köpte ett jätte fint hjärta som nu hänger i sovrumsfönstret. Köpte även fina röda värmeljus. Lagade omelett middag och sen packade jag träningsväskan. 

Idag blev det simning. Simmade 2,5 km. Alltså 100 längder. FYFAN VA JAG ÄR GRYM. Haha. En fet klapp på axeln till mig själv! 

Nu ligger jag fräsch och redo att inta drömmarnas land. Imorgon är det fredag och det vankas långhelg för min del. Sen jobb tisdag och onsdag för att sedan vara ledig 2 veckor. Livet leker! 

Massa gott! Det bästa är att det finns massa rester kvar, så detta blir min lunch imorgon med!
Har ni någonsin sett en sådan här perfekt omelett? Nej, jag tänkte väl det.
Mitt fina glitterhjärta. 
Bara jag. Som gör lite trix med tungan. 

PUSS OCH GODNATT!
Kategori: