Kärlek när den är som bäst.

Hej alla fina!

söndagen är här. En dag som automatiskt har blivit en ångest laddad "helgen är slut" dag. Men man har ju faktiskt hela denna dag på sig att njuta också. dags att ta vara mer på söndagen people!

min helg har varit grym. I fredags direkt efter jobbet åkte jag och hälsade på mitt älskade snappis. där jag jobbade förut, i ungefär 1,5 år. Det var så roligt att träffa all personal igen, men framför allt alla barn! Åh! mycket kramar och bus blev det. ca 2 timmar senare gick jag till mormor som bor ungefär 5 minuter gångavstånd från förskolan. Mötte familjen utanför som hade med sig blommor, paket och smörgåstårta. det var nämligen min älskade mormors födelsedag i fredags. 79 bast. inte illa! nästa år lär det bli en stor fest då hon fyller jämnt!
senare mot kvällen blev jag avsläppt i centrum och mötte upp mina favvisar veronica och madde. blev en hel del snack om allt mellan himmel och jord. sjukt hur roligt vi har tillsammans!

och igår då. alla ❤ dag och allt! Denna dagen handlar ju inte bara om att ge kärlek till sin partner. utan till familj och vänner också. Mamma och pappa drog iväg på kryssning. Terese kom förbi med fint kort och geléhjärtan. fina bästis. senare mötte jag upp emelie och handlade massvis med kex och ostar osv. sen mellanlandade vi och tog en öl innan vi gick hem. ingman kom förbi sen var edvin och Alex hemma också. sällskapsspel resten av kvällen. Sen gick man och la sig och somna sött.

Idag har jag ingenaning om vad dagen har att erbjuda, just nu ligger jag bara i sängen och myser med bra musik och ett glatt humör. solen skiner genom fönstret. snart är det vår. tänk vad underbart!















Kategori: