Skönt avslut på en skön vecka

veckan har fortsatt i samma lugna tempo som den börja. Idag lyxa vi till det lite extra och bakade pizza och åt till mellis.

Efter jobbet mötte jag upp mamma och emelie en sväng i jakan. köpte en ny parfym. testade en ny denna gång. gick lite outside my comfortzone och körde på Ralph Lauren. en söt doft precis som jag älskar! När jag kom hem blev jag upphämtad av jennie sen åkte vi och handlade och åkte hem till henne i kungsängen.

vi lagade hamburgare. Kollade massvis med Youtubeklipp och bokade stuga i Ullared i slutet av april. satan va kul det kommer bli! en riktig favorit i repris fast ännu bättre!

nu ligger jag hemma i min säng. funderar på att slänga på någon rulle och lägga mig i hyfsat bra tid. imorgon är en helt ny dag fylld av möjligheter. PUSS!







Kategori: