Imorgon kan man säga imorgon är det fredag

hello!
nu sitter jag på bussen påväg hem från jobbet. stressiga dagar, mycket personal borta. när jag kommer hem ska jag testa mig på thailändsk köttfärssås. hoppas på succé!

haha inatt drömde jag sjuka drömmar. var så otroligt besviken när jag vaknade. första drömmen var att jag tog ett smslån och åkte till Thailand och hälsade på mina bästavänner , som är där för tillfället. andra drömmen var att jag vann på skraplotter. men dom här lotterna var lite större, och med fler vinster. första lotten vann jag ungefär 300.000 och andra lotten vann jag flera miljoner på.
FATTA HUR SURT DE VA ATT VAKNA OCH KLIVA UPP EFTER TVÅ SÅNNA DRÖMMAR!? haha!

men vi hörs senare. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försvinna i tankarna ett tag. uppdaterar om köttfärssåsen senare. PUSS!
Kategori: