sjukstuga, vampyrer och gamla tider.

Hej bloggen!
även fast jag har legat hemma och varit sjuk sen i söndags så har jag konstigt nog inte uppdaterat. har varit fett trött. samt helt inne i vampire diaries som jag har börjat kolla om från början nu medan jag väntar på nya avsnitt. har redan kommit till mitten av säsong 3 så jag har legat i.

var nyss inne på mitt videofyme konto där jag har massa gamla videosar och det är sjukt vad mycket som har hänt på bara 1 år. måste säga att jag har mognat en del. Men är och kommer alltid vara samma galna och glada tjej.

I fredags drog vi och bowlade, jag Malin oliwia stella micke markus Samuel rasmus Leo krull och oscar. grymt kul. fortsatte därefter till matadoren där man stötte på en gammal vän eller två. trevlans! live musik också precis som det ska vara.
därefter blev det mp. dit man säger att man aldrig ska men hamnar ibland ändå. var otroligt skönt att sova när jag kom hem iallafall. dagen efter stod mysdag på schemat och jag tog det lugnt heeela dagen. På kvällen gick jag hem till stella och hade girltalk, kollade gordie shore och käkade chips. precis det som behövdes.

ja och på söndagen vaknade jag med feber och har legat hemma som en strandad säl ever since.
något positivt är dock att jag inte har rökt sen i lördags så jag ska nog ta tag i detta nu en gång för alla!

annars inte mycket mer, jag saknar gamla tider ibland, när man kollar tillbaka på gamla bilder och läser gamla blogginlägg osv, jag älskar vampire diaries, har fått en ny kändis crush vid namn William Levy och jag är lagom trött på vardagen. skulle verkligen vilja resa bort. Jag älskar musik. passionen jag har till musik har jag inte till någonting annat. Det är rätt sjukt. jaja, nu spinnar jag iväg rejält så innan jag börjar skriva om aliens eller något liknande så kan jag säga så mycket som Haaade och vi hörs senare! PUSS!



Kategori: