söndag.

Hej finisar! Det är redan söndag och helgen har sprungit förbi.
I fredags drog jag och emelie iväg på stand up på norra brunn. Özz Nûjen är grym måste jag säga. En del skratt blev det. Vi passade även på att köpa säsongskort så flera gånger lär det bli. Efter det drog vi till Harry b james. En riktig singelkväll bara jag och syrran. så lyckligt lottad att jag har en syster i nästan samma ålder, som man kan göra allt med. Tack mamma och pappa för den grymma tajmingen!
Igår blev det bara lugnt, kollade maleficent med emelie, kollade massa gamla vampire diaries avsnitt och avslutade med att titta på The single moms club, rekommenderar starkt!
Idag drog jag till jakan med min käre bror och syster. Kollade runt lite i butiker och käkade på pizzeria. 
Imorgon efter jobbet ska jag och emelie hem till mormor och hjälpa henne att ta bort julen, hennes gran mestadels, äta middag och så blir det förmodligen kortspelet Chicago som hon älskar. hon blir verkligen glad när vi kommer och hälsar på. Söta lilla mormor!
Sjukt att julen är över nu. Alla dessa förväntningar och underbara julkänslor och nu är de redan slut. tillbaka till verkligheten. sommaren känns rätt långt borta men det är det man har att se fram emot nu. Mycket som ska hinnas med innan dess men när den väl kommer så står jag där med öppna armar. Älskade sommar!
Nu ska jag fortsätta mysa i mitt rum som är fyllt avlevande ljus och bra musik från högtalarna. ❤
Kategori: