Vi siktar framåt

Hej igen. Åh vad jag har saknat min blogg. Satans mycket. Har tänkt ge den lite kärlek ganska länge nu men har alltid kommit någonting annat i vägen. Förlåt älskade blogg. Men nu är jag tillbaka igen. Nytt år nya tag känner jag.
 
Sjukt hur stor del bloggen var av mitt liv förut. Den har varit med om mycket. Mycket pinsamma tonårsfasoner och många olika stadier och faser. Vi har ändå hängt ihop i 7 år nu. Det är fan värt en applåd. *applåderar*
 
Jul och nyår har varit fantastiskt. Ledigheten var behövlig och otroligt skön. Mycket kärlek har man samlat på sig ifrån släkt, vänner och familj. Startar 2015 hyfsat sliten och otränad. Men lycklig som bara den. Kommer avsluta 2015 taggad och sim slimmad och ännu lyckligare. Detta året ska bli mitt år. Så är det bara. Vänskaper ska tas bättre hand om och saker ska tas tag i. Nu kör vi! Är ni med mig?
 
 
 
 
Kategori:
1 Anonym:

skriven

Ja!!