sleepover, sol och öroninflammation.

Hej alla fina!
drar igen lite kort bara det ni har missat.
sleepover med jennie i fredags med god middag, efterrätt, snacks och skräckfilm. picknick på ängsjö på lördags förmiddagen och därefter massa lek på fasterbolskolans lekpark. Blandannat snurrade vi i massa snurrgrejer och körde basket (vägra bli vuxna) haha!

ändå sedan i fredags hade jag haft ont i mitt högra öra ( mitt opererade ) pga att jag har använt massa tops som jag absolut inte får göra. Detta blev bara värre och värre. direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och tog örondroppar och vilade. mot kvällen blev det så illa så jag nästan grät. kände mig förlamad i halva ansiktet, hur öm som helst. kunde knappt äta eller bita ihop. hemskt var det. dagen efter kom jag ut i solen iaf Tack vare att älskade Ipren finns.

åkte och käkade, svängde förbi kyrkogården och handlade lite i bro med mamma och pappa.

I måndags åkte jag till min örondoktor som numera jobbar vid kungsträdgården ungefär. hur fräscht som helst! Det var irriterad och inflammerat och han pillade och tryckte in saker i örat osv. smärtan och obehagskänslan går inte ens att beskriva med ord. Jag fick recept på örondroppar och en tid att komma tillbaka om 2 veckor.

Så sen dess har jag legat hemma och vilat. det börjar bli mycket bättre nu, äntligen kan jag sova ordentligt!

ja, inte mycket mer spännande som har hänt än så. hörs kanske lite senare. Och det här med att hålla mig kort sket sig ju totalt.. PUSS!
















Kategori: