1 månad kvar tills tomten kommer.

Idag är det prick en månad kvar. En månad till den bästa traditionen någonsin. Till den mysigaste högtiden. Min absoluta favorit högtid. Julafton. 1 månad. 4 veckor. Jag längtar!

På söndag är det första advent och i helgen ska jag och Emelie börja julpynta här i myslyan. Ååååhh! 

Luciaträningen är i full gång med barnen på jobbet och julkänslorna smyger fram varje gång alla dessa julsånger sjungs. Min absoluta favorit julsång är Tänd ett ljus. Sen finns det ju så många fler. 

Stora lucia julbaket är det inte lång tid kvar till heller. Jag hittade recept på lchf pepparkakor här om dagen så det ska bli spännande.

Julkalendern ska även följas flitigt. Den verkar vara otroligt bra i år! Någon scen utspelas även i våran gympasal på jobbet. Lite kul.

Såhär såg det ut förra julen när vi firade i ett snötäckt skogsparadis på landet:
Kategori: