Actionbad - check!

Hej alla sötnosar!

Det blev verkligen en heldag. 1 timme tog det att åka dit ungefär. Sen var vi inne och röjde på badet i ca 3 timmar. Det var askul! Vi åkte flera olika rutschkanor. En som man fladdrade runt som en vante i och höll på att drunkna, den gick även min bikiniöverdel upp på under åket så jag satt och asgarvade hela vägen medan jag höll för brösten. Haha. En annan gång vi åkte den fick Edvin asont i rumpan så jag hade han liggandes i mitt knä kvidande hela vägen ner. Även då asgarva man hela vägen. 
Sen var det en där man fick åka med ringar. Antingen ringar för 1 eller ringar för 2. Vi provade båda. Plus att åka utan ring (fast man inte fick) Rules are made to brake som min käre bror sa. Haha. Bad ass.
Sen var det en annan som hette boomerang där man satt ensam i 1 ring och åkte ner för ett stup typ och en upp för en hög ramp, sen fort ner och upp för ett gupp osv. Sjukt kul!
Den sista var tävlingsrutschkana med tidtagning. Jag och Edvin var svinseriösa på denna. Fixade string så det skulle gå ännu fortare, slängde iväg oss i starten och sprang upp och ner för alla trappor för att slå yttligare rekord. Haha!
Och apropå trappor.. herrejösses! Vi har säkert gått 1000 trappsteg sammanlagt idag. Det var trappor till varje rutschkana. Inte bara 1 trappa heller. Men bra det, då fick man lite träning även denna dag.

Efteråt så stod pappa utanför och väntade på oss. Fina pappa. Han passade på att kolla runt i Västerås och gymma medan vi var på badet. 
Vi stannade på Max och käkade lite lunch. Blev en lowcarb burgare för min del. Sjukt gott. Flera borde ta efter den idén. Sen började resan hemåt. Edvin och Milotte låg och sov nästan hela vägen. Även jag slumrade till en sväng. Man blir trött av en heldag på actionbad. 

Vissa var lite tröttare än andra... Sötnosar!

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket. Bara legat i sängen och kollat runt på mobilen. Samt lagat god middag. Fläskfile med beasås och stekta champinjoner.
Nu ska jag fixa och trixa i lägenheten för klockan 19 kommer mina tjejer förbi för en riktig myskväll. Hoppas ni får en fortsatt bra helg! PUSS!
Kategori: