En mysig fredag.

Hej alla fina! 

Idag fick jag sova ut. Otroligt skönt. Ändå vaknade jag vid 8 tiden. Arbetsskadad tjej. Men utvilad är jag. Och grymt taggad på mysmiddag med tjejerna ikväll. 

Igår efter jobbet åkte jag hem i regnet. Fixade lite innan jag blev upphämtad av Markus, sen fiskade vi upp terese också innan vi åkte och handlade. 

Vi köpte nötfilé m godsallad Beasås och vitlökssmör. Mums! Jag passade även på att köpa sjögräsnudlar, shiratakinudlar, Alvestas sockerfria glass och fläskchips. Älskar att fler och fler matbutiker börjar ta in lchfprodukter.

Vi åkte hem till Markus och lagade middag, kollade på idol samt boy machine och åt gott. En riktigt myskväll. 

Nu ligger jag i sängen och drar mig. Ska kolla på det senaste Vamp avsnittet innan det är dags att ta på sig mystofflorna och gå upp. 

PUSS!

Haha det var denna bild jag fick på min älskade b2. Som jag skrattade åt denna fina snea fot. Fråga inte varför. Torrhumor och lite fredagströtthet.
Kategori:
1 Anonym:

skriven

Vart köper du sån där glass? 😘 / Linda Nyberg