Fredag du underbara fina dag

Hej alla sötnosar!

Igår direkt efter kvällsmötet blev det gym. Älskar att utmana mig själv. Bli starkare och utvecklas.

Dagens outfit och detta ständiga jävla peacetecken. Det dyker helt enkelt bara upp ibland. Det är väldigt passande dock.

Efter jobbet idag hämtade jag ut lite paket på posten. I 2 utav dom fanns dessa. Love'em!

Glada miner när det är fredag!

Sen har det bara varit soffmys hela kvällen. Heroes, idol, ännu mera Heroes. Tills mina ögon höll på att gå i kors utav trötthet.

Nu är det hög tid för mig att sova. Kommer inte ta mer än 1 minut för mig att somna ikväll tror jag. Imorgon ringer klockan vid 08.00 för då ska nämligen jag Edvin och milotte till actionäventyrsbadet Kokpunkten i Västerås. Yey! Ska bli sjukt kul. 

Vi hörs mer imorgon! Sovgott. PUSS!
Kategori: