God mat, simning och snygga tjejer.

Hej alla fina! 

Jobbdagen gick bra. Gud vad jag älskar mitt jobb ibland. Dessa ungar alltså, kärlek! 

Efter jobbet kom jag hem och åt världens godaste mat från igår. Köttfärssås och blomkålsmos med ost över. Himmelskt gott! 


Efter det och lite soffhäng kom pappa förbi och hjälpte sätta upp våran nya lampa i köket. Efter det drog vi och tränade. Det blev simning för min del då jag alltid simmar på torsdagar. 2,4 km. Alltså 96 längder. På 1 timme. Rätt nöjd måste jag säga. Nästa gång satsar jag på 100 längder! 

Nu ligger jag i sängen med min laptop och ska slå på Vampire diaries innan det är dags att sussa och vakna upp till veckans bästa dag! 

Vi höra mer imorgon! PUSS! 

Btw, hittade denna galet snygga brud på instagram nyss. Makeup goals deluxe! Jesus!

Kategori: