Imorgon kan man säga imorgon är det fredag!

Hej alla fina läsare!

Idag hade jag öppning så jag slutade kl halv 4. Direkt hem och städa sovrummet samt tvätta en full maskin med kläder. Behövligt. Måste dock boka tvättid i tvättstugan i helgen då jag har ca 4 maskiner till som behöver tvättas. 

Efter det lagade jag mat. Nu har jag ca 4 st matlådor. Fixade iordning köttfärssås och så provade jag mig även på blomkålsmos. Super gott!

Efter det har jag hängt med min älskade sambo. Fyfan va roligt man har med henne. Ni skulle tycka vi var helt sjuka om ni hörde oss vissa gånger. haha! I love it! 

Nu har hon fixat iordning en flaska kolsyrat vatten och tänt ljus och vi båda har tagit varsin dusch så nu ska vi sätta på våran serie som heter Orphan. Vi kollar alltid tillsammans. Den är sjukt spännande. Kan verkligen rekommendera!

PUSS! 

Kategori: