Lyckad fredag och fullspäckad lördag

Godmorgon alla fina sötnosar!

Lördagen är här och oj vad jag är taggad för denna dag. Jag och Emelie ska åka mot sumpan vid runt 12 tiden. Vi ska vara barnvakt åt våra 2 kusinbarn. Endre som är ca 1,5 år och Viola som är ca 3,5 år. Ska bli hur mysigt som helst. En heldag med bus och gos! 
Och senare ikväll är det bowling som gäller. Astaggad!

Igår efter jobbet åkte jag hem. Hann chilla ett tag samt byta om och fixa mig lite smått innan jag mötte upp emelie i jakan efter hennes jobb. Vi fortsatte mot kista för middag, shopping och bio. Vi såg den senaste Hunger Games filmen. Hur bra som helst! Har en liten små crush på Jennifer Lawrence. Shit vilken cool brud alltså!

Filmen var slut vid ca tolv tiden. Det blev en uber pop hem. Hur skönt som helst. En mycket lyckad kväll med min bästa syster och sambo. 

Hoppas eran fredagskväll var lika lyckad! PUSS!
Kategori: