Måndag - check!

Hej alla bästa läsare!

Måndagen är avklarad och det känns grymt. Efter jobbet fixade jag god middag. Stekta ägg, stekt vitkål, lite rester utav fläskfilefärsen och en bit brieost. Haha en salig blandning men ack så gott!

Förlåt Hanna. Kunde inte låta bli att lägga upp bild....

Sen har jag tvättat och slappat i soffan framför The Kardashians. Nu ska jag läsa lite tidningar som jag köpte igår och inte har hunnit läsa ännu. Efter det ska jag duscha och lägga i en ny färginpackning. Jag avfärgade mitt hår och la i en ny röd färg i fredags men jag tyckte det blev lite för ljust, så jag hoppas det blir bättre efter en färginpackning. 

Såhär såg man ut efter avfärgningen. Blond/rosa. Haha!

Nej nu ska jag ägna mig åt lite läsning. Men vi hörs snart igen hörrni! PUSS!

Kategori: