mega update!

Hej alla fina!

Förlåt för dålig update dom senaste dagarna. Har haft fullt upp. 

I lördags åt jag som jag skrev i tidigare inlägg middag med mina favorittjejer. Vi pratade, skrattade och kollade massa youtubeklipp. Vid elva tiden ungefär gick jag till min käre kusin Hjalle där även min syster var och hjalles kusin Konrad som vi har känt sen vi var små. Inte träffat honom på år och dar så det var kul! Efter en stund kom tessi förbi också sen fortsatte vi till jakan och hängde där sen blev det efterfest hos tessi tills sent in på småtimmarna. Lyckad kväll måste jag säga!

På söndagen följde jag med mamma på en mässa i Solnahallen. Det var mycket andligt. Spådom, healing, andlig kontakt etc. Men även massa annat som smycken, frön, aloe vera, massage apparater m.m. Det jag fick med mig hem var 2 st tvålar som var bra för olika saker. Den ena var bra för torra händer. Så den passade mig bra. Köpte även ett par örhängen, chaifrön som jag tänkte testa göra chaipudding av och en massageapparat som på internet kostar 1700 kr men mässpris 800kr. Kunde inte låta bli att köpa med mig den hem. Visar mer i ett inlägg senare eller imorgon. 
Vi avslutade våran heldag med att äta godmiddag. På kvällen blev det mys hemma med min fina sambo. 

I måndags var jag helt slut efter jobbet. Jag och Emelie har hittat våran nya serie. Heroes. Sjukt bra! Så kul att ingen utav oss har sett ett enda avsnitt utav den. Våran förra serie vi kollade på hette Orphan och den var grym. Men nu har vi en ny spännande serie att sitta bänkade framför ett par mörka kvällar. Mys! 

Igår tränade jag efter jobbet och kollade lite mer serie med emelie senare på kvällen.
Idag öppnade jag så jag kom hem redan vid 16 tiden. Packade träningsväskan inför imorgon då jag åker och tränar direkt efter jobbet eftersom vi har kvällsmöte, tvättade och lagade mat. Nu är jag nyduschad och ska strax kolla ännu ett avsnitt av Heroes.

Vi hörs mer imorgon! PUSS!

Många goda middagar har ätits. Blandannat denna. Blomkålsmos med lax och ostgratinerad brocolli. Älskar Dumbo glaset. Jag och Emelie har ett varsitt. Vi har haft dom sen vi har små. Dom kom med som "leksak" i det första "happy mealet" på Burger King, så det är lite coolt. 

Har även bakat. Detta blev dock inte likagott som ovanstående. 

Min fina bästis. B1 och b2!

Det blev även lite manlig kärlek i helgen.

Innan det var dags att dra iväg på mässa!

Work Hard. 

PS. Imorgon kan man säga imorgon är det fredag!
Kategori: