Party

Hej alla underbara människor som tittar in här för att läsa om mitt otroligt intressanta liv! Hoppas allt är bra med er :) 
 
Igår var det inflyttning / halloweenfest. Dunder och brak! Fyfan va roligt vi hade. Det var en väldigt trevlig kväll med mycket bra sällskap. Synd att jag inte fotade allt vi hade fixat. Emelie bakade kakor som såg ut som fingrar, ljus som blödde, tavlor på små barn, ett lakan vi hade skrivit "no one gets out alive " på med handavtryck i blod som vi satte upp på väggen, en kittel med fake eld som hängde från taket, en stor vampyr som hängde i badrummet, spindelnät, en ascool dödskalle, blodhandavtryck på en spegel och köksfönstret osv. Det var så roligt att se alla utspökade snygga människor. Vi hade även pris för bästa utklädnad. Grattis igen Hjalle och Karin som kom på delad första plats! 
Efter en grymt lyckad förfest drog vi vidare.
 
Idag har man inte varit på topp. Startade dagen med att väga mig. Har gått ner 2 kg till sen jag vägde mig för 2 veckor sen. Det firade jag med att äta sockerfri vaniljglass med kanel i sängen. Sjukt att jag har gått ner 17 kg nu! High five mig själv!
 
Lunchade med alla tjejer tidigare idag. Mycket skratt blev det! Sen har jag städat, umgåtts med min sambo, och invigt våran nya köttkvarn som var en utav våra inflyttningspresenter. Det blev fläskfilefärs. Sjukt gott. Vi fick även en sodastream maskin, jättesöta stolsdynor, en wokpanna och ett förkläde, en supermysig pläd, ett yankeecandle som doftar ljuvligt och så fina blommor. Vilka fina människor vi har i våra liv! 
 
Hanna sa tidigare idag att jag måste skärpa till mig vad gäller bloggen. Att jag endast bloggar om mat nu förtiden. Haha jag kan hålla med henne. Det har blivit mycket mat på senare tid. Jag ska försöka skära ner lite på matbilder och börja lägga upp lite andra bilder också. Puss Hanna!
 
En fråga. Är det någon utav mina läsare som också kör lchf? Skulle vara kul att veta :)
 
Bildbomb kommer i nästa inlägg. PUSS!
Kategori: