Tisdag - check!

Hej alla fina!

Imorse försov jag mig vilket resulterade i att jag ringde taxi.. haha! Jag orkade verkligen inte stressa ihjäl mig. Världens goaste pensionär åkte jag med iallafall. Så min morgon slutade hyfsat bra trots försovning. Jag har börjat tänka mer och mer på körkort! Jag ska gå den här jävla kursen med pappa innan detta året är slut. Så är det bara! Så jag äntligen kan börja övningsköra och förhoppningsvis har körkort tills slutet av sommaren! 

Jobbdagen rullade på som vanligt sen blev det gym direkt efter jobbet. Pappa gymmar ju också där och vi tränar alltid samtidigt. Skönt att åka bil hem efter varje träningspass. Vi stannade till och handlade lite mat på vägen också. Champinjoner, angusburgare, köttfärs, lax m.m blev det för min del. Mums!

Kom hem och stekte lite köttfärs med champinjoner och ost. Och nu är en plåt med ostplättar inne i ugnen. Ska bli sååå gott imorgonbitti att äta med smör och stekt ägg på. 

Efter att ostplättarna är klara ska jag hoppa in i en skön, varm och välbehövlig dusch sen är det dags att avrunda denna fullspäckade dag. Imorgon öppnar jag så klockan ringer lite sådär för tidigt.

PUSS!


Kategori: