update deluxe

Hej alla fina!

Äntligen är måndag och tisdag avklarade! Nu närmar vi oss den underbara helgen!

Ligger i soffan och lyssnar på musik samtidigt som jag bloggar från mobilen. Och näsan bara rinner.. samt slemhosta på det. Imorse kunde jag knappt prata. typiskt. Annars hade jag åkt till gymmet efter jobbet idag i sin vanliga ordning. Men nej.. det började redan förra veckan och blev förmodligen inte bättre efter en heldag på äventyrsbad. Så nu bara hoppas jag att det blir bättre så jag kan vara tillbaka på gymmet i helgen. Det blir ju lite som en drog. Jag älskar att träna och få kroppen att jobba. Känna framsteg och ökad styrka etc. Känslan efter ett hårt träningspass slår det mesta. Så nu ligger jag här och tar det lugnt. Hoppas detta försvinner så fort som möjligt. 

I söndags åkte jag och min käre syster till jakan och köpte present till världens bästa pappa som fyllde 49 år igår. Vi hade även världens mysigaste kvällsmys. Vi kollade på solsidan samt Heroes och åt gott. Perfekt avslut på veckan!

 

Igår fixade vi iordning med presenter och promenerade hem till mamma och pappa. Det blev god middag och fika. Mamma hade förberett grädde och bär för min skull. Söta mamma! I present av mig och Emelie fick pappa en jättesnygg svart tröja, varma handskar och en massa nyttigheter. Han blev supernöjd! 

Världens bästa pappa. Kan inte sätta ord på den kärleken jag känner för dig. Du har varit den bästa pappan genom hela mitt liv och jag är evigt tacksam för dig. Jag är stolt att kalla dig för min pappa. Tack för allt du har gjort och gör för mig. Jag älskar dig!

Nu kom precis min kära sambo hem. Ska ta min lilla disk och sen ska vi kolla på Heroes. Våran gemensamma serie. Sjukt jävla grym måste jag säga!

Vi hörs kanske senare! PUSS!

Mitt hår är btw rödare/rosare än någonsin efter färginpackningen jag la i i helgen. Det har ju varit väldigt röd/rosa på senaste men nu verkligen lyser det. Synd att det tvättas ur så fort bara. Men men. Ilandsproblem.
Kategori: