update deluxe

Hej alla fina! 
Jag har legat lite på latsidan vad gäller bloggen denna vecka. Har haft fullt upp!

I onsdags åkte jag direkt hem till mamma och pappa efter jobbet. Tog ett långt och skönt bad. Gud vad jag saknar att ha badkar! Sen gick jag hem till Markus och hängde med honom ett tag. I torsdags var det matlagning och simning på schemat.
I fredags var det dags för den stora personalfesten som vi har planerat kring ett tag nu! Mexico tema med frågesport och salsa lektion. God mat och massvis med snacks. Jag är nöjd. Festkommiten fick till det bra! 

Och igår skulle jag egentligen bara ta det lugnt. Men kommer det manliga strippor till jakan så kan man ju bara inte hålla sig borta. Mycket Magic Mike inspirerande. Galet kul!

Nu ligger jag bara i sängen och är så jävla glad för livet. På riktigt. Gud vad jag är tacksam för detta liv.

Festkommitén!
Fina Jenny! 💕
Här var man redo för lite strippshow! 

Kategori: