Godmorgon lördag!

Hej alla fina! 
 
Just nu ligger jag och drar mig i sängen. Vaknade vid 7 tiden fast min kropp egentligen behöver mycket mer sömn efter en riktigt slitig jobbvecka och en herrans massa jobb med flytten. Men men, man är ju som man är. Haha :) 
 
Det känns ganska sjukt, här ligger jag i en lägenhet som endast jag och min syster bor i. Det känns skönt att vi fortfarande har nära hem till våra älskade föräldrar, våran älskade bror och våra älskade katter. Jag vet faktiskt inte om jag skulle klara av att flytta allt för långt bort från dom. Familjekär som man är. 
 
Idag blir det storhandling utav mat, samt lite annat smått och gott. Troligtvis sker soffhämtning idag också. 
Den sista uppackningen av grejer får vi fixa innan dess. Sjukt hur såhär mycket grejer kunde få plats i 2 rum när vi bodde hemma. Mest mina grejer. Sjukt hur mycket man har köpt på sig! Men nu har man iaf ett lager som inte behöver fyllas på på väldigt väldigt länge. 
 
Min lillebror är hur glad som helst för han ska få ta över mitt rum där hemma. Det kändes rätt vemodigt från början. Mitt älskade rum som jag är helt kär i och hade fixat så fint. Mycket minnen och mycket runt omkring.  Men jag har i stort sätt tagit med mig mitt rum hit. Både min vita byrå och självklart mitt fina sminkbord. Ny matta och andra tavlor kommer dock pryda detta rum. Och det kommer bli såå bra! 
 
Nu får min bror ta över rummet och fylla det med kärlek. Jag förstår att han är glad då det är mer än dubbelt så stort som hans förra. Spännande att se vad det kommer bli utav dom andra 2 rummen som står tomma. Ett kommer garanterat bli ett gästrum men det andra är fortfarande oklart. Jag har hört 2 förslag och det är kontor och gym. Självklart är det mitt träningsfreak till brorsa som vill ha ett gym.
 
Nej men allting känns faktiskt rätt grymt just nu. Vi börjar verkligen fixa iordning detta place till vårat eget och det kommer bli så fint när det är helt färdigt. 
 
Jag ska ligga och dra mig i sängen ett tag till sen gå upp och laga min underbart goda lchf mannagrynsgröt. Så får vi se när min sambo tänkt att vakna. 
 
PUSS!
 
 
Kategori: