Helgen

Hej alla fina!

Släktträffen var sååå lyckad! Vi körde lekar, åt gott och umgicks. Vi kollade även igenom Olles gamla foton. Han fattades där. Gud vad jag önskar att han fortfarande fanns här hos oss. Älskade människa vad du är saknad. ❤

I söndags samlades vi och åt brunch hos mamma och pappa. Dom flesta åkte hem på dagen men jag emelie Linnéa och Ante drog hem till oss och kollade på film. En rolig komedi som jag har glömt namnet på. 

Sen när ante och Linnéa hade dragit så mös jag och min sambo ner oss i soffan med gott gott och kollade på solsidan samt repris utav boy machine. Sjukt kul!

Idag på jobbet var det otroligt lugnt då det var 15 barn utav 80. Imorgon drar vi iväg på utflykt så idag har jag fixat med matsäck.

Nu ligger jag nerbäddad och håller på att ladda ner det senaste Vampire Diaries avsnittet som jag inte har hunnit se ännu. Spännande!

PUSS!

❤❤❤
Kategori: