Lchf shopping

Efter att vi varit på kyrkogården så åkte vi till Willys och storhandlade. Det behövdes kan jag säga. Mycket gott fick följa med hem. 



Ost i alla dess former. Rivenost, brieost, gräddost och fetaost. Även grönsaker i alla dess former. Blomkål, vitkål, brocolli, gurka, avokado och champinjoner. Beasås. Sedan även rapsolja som jag behöver när jag lagar mina frökex. Sen ramlösa och ägg som jag inte klarar mig utan!

I köttväg så var det endast salami sticks och fläskytterfilé som fick följa med hem. Har nämligen mängder med kyckling i frysen, samt Angusburgare, räkor och köttfärs så jag klarar mig på det ett tag. Sen fyllde jag även på med mandelmjöl och fiberhusk så jag kan tex baka bröd, laga pannkakor eller göra min sjukt goda lchfgröt. Frön fick det också bli påfyllning utav så jag kan göra flera ljuvliga plåtar med krispiga och nyttiga kex. Sen lite gott gott. Vispgrädde, hallon och Alvestas sockerfria choklad och vaniljglass. Mums!!

Ja. Såhär kan det se ut i min kyl/skafferi efter jag varit och storhandlat mat. Nu känns det bra! Det ekade lite tomt där ett tag men nu är det fyllt med kärlek igen. 

Kl ringer kl 05:00 imorgon så nu ska jag börja tänka på refrängen. PUSS!
Kategori: