Måndag - check!

Hej alla fina!
Här ligger jag i sängen i lägenheten som jag trivs så otroligt bra i. Det känns verkligen som hemma och jag är så glad att jag har min syster som sambo. Jag tror inte alls det hade funkat lika bra att bo med en kompis, hur nära man än är. Vi har så sjukt roligt ihop, jag och Emelie. Varje dag bjuder på skratt och jag kunde inte vart nöjdare över hur allt blev. 

❤❤❤

Annars då? Jag har precis gått igenom alla bloggar som jag följer. Den som jag alltid klickar in på först utav alla är Paulas.me . Vilken blogg alltså, vilken kvinna! Jag bara älskar sättet hon skriver och formulerar sig. Och sättet hennes kärlek till hennes dotter bara lyser igenom i allt hon skriver är så fint att få vara med och ta del utav. Hon får mig att längta till den dagen jag själv kan ge mitt egna barn en sådär otrolig kärlek. 

En annan blogg jag följer är Paulas kille Hugo. Hugorosas.se . Som jag följde redan innan Paula kom med i bilden. Hans sätt att skriva är sjukt roligt många gånger. Man har fått sig en del skratt utav hans inlägg. Även hans kärlek lyser igenom i text och bild. 

Så ett stort tack till Paula och Hugo som delar med sig utav sådan fin och rolig läsning!

Kategori: