matinspo och lchfsnack

Såhär såg min frukost ut. Ägg med ett osttäcke över och kryddad med lchfklubbens egna grillkrydda. Mums! 

Middagen bestod utav rester från i onsdags. 
Ser inte gott ut kanske men holy fuck!
Makrillsfilé med blomkålsris lite äggröra och en klick smör. Satan va gott! Detta kommer göras om. Garanterat. Och Blomkålsriset blev en klar favorit!

Hela lchf livsstilen passar verkligen mig som handen i handsken. Skulle kunna köra detta livet ut. Jag saknar verkligen inte kolhydraterna. Har inget sockersug och känner mig bra mycket fräschare och friskare i kroppen. Lättare och allmänt lyckligare. Är så glad att jag började med lchf. Många som jag har märkt som lägger fokus på vad man INTE får äta. Jag har alltid lagt mitt fokus på allt gott man faktiskt FÅR äta. Sen har jag bestämt mig. Det måste man göra. Man kan inte gå in halvhjärtat i någonting och bara köra halva vägen. Nej man får fan köra hela jävla vägen, rakt in i kaklet. Och det kommer vara så värt det i slutändan. 

Kategori: