Motiverad till Max och en dunderhelg på det!

Hej alla fina! 
En vit helg har stått på schemat och det kommer stå på menyn ett tag framöver. Träning kommer det istället bli varje lördag eller söndag morgon. denna gång blev det igår morse med mina favoritkillar i hela världen. Pappa och lillebror (som inte är så liten längre.) I torsdags blev det också gym. kommer köra 2 ggr gym och 1 gång simning i veckan. Någon pw utöver det kanske och även lite hemmaövningar. Nu jävlar! Har ett mål att gå ner 5 kg till tills nyår. Så nu jävlar kör vi! 
 
I fredags kom mamma pappa och bror hem till oss. Det blev en helkväll med tacos, idol och massvis med prat och skratt. Jag somnade på soffan innan idolresultatet. Haha! Jag hade öppningen så jag var rätt trött. Och igår blev det gym som sagt. 2h gym var ingen dålig start på en lördagmorgon. Efter det åkte jag hem till mor och far och blev bjuden på god brunch, hängde lite och gosade med katterna. Sen åkte jag hem och vilade lite samt tog en dusch innan b2 kom förbi. Vi lagade god kycklingsallad sen kom Markus också. Filmkväll hela kvällen. 
 
Och idag kommer mamma pappa lillebror och lilla mormor på fika. Så vi får gå ner till centrum och handla något gott att bjuda på. 
 
Vilken underbar helg måste jag säga! 
Kategori: