Söndagsupdate

Hej alla fina!

Igår var en väldigt bra dag. Efter gym osv så träffade jag tessi och Julia. Det blev fika och massa snack. Julia drog vid halv 5 tiden ungefär. Så jag och tessi fortsatte hänga. Drog ner till centrum lite senare och köpte med oss mat. Kebabsallad blev det för min del. Sjukt gott! Sen lite senare kom min käre bror och hans flickvän. Vi spelade sällskapsspel mestadels utav kvällen. Sen drog tessi och då skulle vi kolla på en skräckfilm för att avsluta kvällen. Herregud. Har inga ord. Det var den sjukaste filmen jag har sett. Den var så OTROLIGT dålig!!!
Direkt efter filmen var det läggdags.



Idag fixade jag God frukost till Edvin och Milotte samt bakade 2 plåtar med fröknäcke. Hur goda som helst är dom! Emelie drog iväg och jobbade och kort därefter drog Edvin och milotte också.
Lite senare svängde mamma och pappa förbi en sväng. Vi satt och pratade lite. Passade på att kramas så mycket man bara kan nu när man inte ses varje dag längre :)

Efter det har jag bara fixat och trixat. Gått runt här hemma och sjungit, tvättat osv. 

Ska snart ner till centrum och köpa toapapper, ägg och ramlösa sen slänga mig i soffan framför det senaste Vampire Diaries avsnittet. Kärlek!

Mina fina och underbara föräldrar! ❤

Fröknäcke! ❤

Detta åt jag till lunch idag. Skulle fan kunna starta ett eget matprogram. Haha!
Ni vet när det är så lite ost kvar så man knappt kan skiva några flera ostskivor men ostbiten som är kvar är fortfarande för tjock för att ha på mackan? Den tjocka ostskivan la jag i mitten utan köttfärsbiffen och sedan lindade jag in den i bacon. Tog ett tag att steka men resultatet blev super! 👌
Kategori: