Tisdag - check!

Hej alla fina! 
Idag åkte vi in till stan med ungarna. Det blev en visit på Stockholms stadsbibliotek. Otroligt stort och häftigt. Efter det gick vi till Vasa parken och var där tills vi vuxna höll på att frysa ihjäl. Haha Ne men barnen fick leka ett bra tag och var hur nöjda som helst med dagen. 
Matsäcken är ju nästan det roligaste när man åker iväg på utflykt. Det kommer man själv ihåg från när man var liten. Min matsäck bestod utav 2 st ägg och 2 st kotletter med bearnaisesås. Mums! Till mellis tog jag med mig mina frökex. Barnen tyckte dom luktade som popcorn. Men dom smakar mycket ljuvligare. Är kär i dom där kexen. 

Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa och käkade middag innan vi åkte och hämtade upp emelie på jobbet. Efter det åkte vi till kyrkogården och hälsade på. Olle skulle fyllt år idag. Han skulle varit här idag. Vid liv. Så man kunde få krama honom och Gratta honom på riktigt. Men så ser det inte ut. Jag tror fortfarande inte att han har dött. Känns mer som att man inte har träffat honom på väldigt länge. Vilken otrolig människa det var. Går inte att beskriva. Han hjälpte allt och alla och hade så sjukt mycket vänner. Många som älskade den mannen och det förstår man. Föralltid älskad och saknad. Min fina morbror Olle! ❤

Kategori: