Födelsedagskalas, flyttsnack och mobilknas

Godmorgon! 
 
Idag ringde kl halv 5. Snoozade i 20 minuter och nu sitter Jag längst bak i bussen med högsta volymen i mitt rosa headset. 
 
Igår firade vi min älskade bror. 15 år.. Helt galet!! kul att träffa släkten. Blev massa gos med mina kusinbarn! 
 
idag ska jag tvätta och packa det Sista tills imorgon, även ringa och boka släp. Nu är det inte långt kvar!
 
jag håller även tummarna att mitt spärrintyg på telefonen kommer idag då jag inte kan köpa en ny telefon på min försäkring förns jag har det. Har redan ringt och tjatat då jag har väntat på det i nu 2,5 vecka.. Vill ha min samsung igen! Men jag håller tummarna att det kommer idag så jag slipper ringa och tjata igen.
 
vi hörs kanske senare. PUSS!
Min älskade lillebror, det här var inte igår.
 
här är mitt söta kusinbarn Endre. Lilla gos!
Kategori: