Hej igen!

Hej älsklingar.

Jag skriver från min gamla iPhone 4s då min samsung blev snodd i helgen. Jävla ****** som inte kan hålla sig till sina egna saker. 
Mest lack är jag självklart över alla tusen bilder och videos. Alla appar man laddar ner etc etc. Får starta om på nytt direkt när jag köpt en ny. Tur man har försäkring och får några tusen billigare iaf. 
I helgen drar vi till landet. Ska bli sååå skönt att åka bort från Stockholm, från Kallhäll. Jag älskar att vi har ett landställe. 
Nu ligger jag redo att inta drömmarnas land. Gick upp 04.30 imorse men imorgonbitti får jag sova enda till 06.30! Heaven! 
Vi hörs när vi hörs. Förmodligen på fredag när jag sitter i bilen påväg till Dalarna. PUSS sålänge! 😘

I lördags på mitt fina kusinbarn Endres dop. Invigde toppen som jag förövrigt älskar. Färgerna lyser irl 👌
Kategori: