hör och häpna.

Hej alla fina!
Ligger i ett varmt och behagligt bad. Inte så ovanligt.
 
Måndag - check! Fyfan va skönt säger jag bara. Imorgon fyller min älskade lillebror 15 år så då blir det kalas! Sedan är det redan onsdag och sen är det torsdag, som jag längtar helt sjukt mycket till. För då ska nämligen jag och min syster flytta! Hör och häpna :D ska bli sjukt kul.
Vi har det mesta fixat redan i möbelväg. Var och storhandlade igår också. Skurhink, köksredskap, tvättmedel, disktrasor, bestick, glas m.m
Så nu är det bara lite småsaker kvar så vi kan ägna så mycket tid som möjligt till flytten. Kommer vara arbete hela helgen lång. Men det ser jag fram emot! 
 
Mitt rum ser ut som rena rama infernot då det står kartonger, sopsäckar och möbler överallt. Det enda jag ska packa ner sen är alla mina tusen sminkprylar ifrån sminkbordet. Även en del kläder och skor som jag inte har packat ännu men det mesta packade jag ner igår. Då jag även kom på att jag inte behöver shoppa på ett bra tag framöver!
 
 
Nöjd tjej!
Kategori: